PANAS LAGI!!! : Cabaran Terbuka Ayahanda Tun M Buat Najib Untuk Selesaikan Di Atas Pentas


TERBARU petang tadi bertempat di Yayasan Kepimpinan Perdana,  dalam satu majlis bersama penggiat media sosial politik Tun Mahathir telah melemparkan satu cabaran kepada Najib untuk bersama dengannya di atas satu pentas didepan barisan kamera dan dipancarkan secara langsung kepada seluruh rakyat !

Ia susulan soalan dari salah seorang peserta majlis yang menimbulkan cabaran dari Cikgu Bard agar diadakan majlis Nothing2Hide buat Tun Mahathir pula, dan Tun menjawab -


Yang pertama .... siapa dia Cikgu Bard itu ?

Saya minta DS Najib bersama saya duduk di atas pentas depan TV ....

Najib boleh soal saya tentang apa yang saya buat dulu kononnya saya hilangkan duit, apa semua ..lesapkan duit .. dia boleh tanya dan saya boleh tanya dia ! Sama-sama lah.

Ini bukan soal saya, ini soal Najib. Tapi pasal nak bagi elak daripada Najib, ( .... )  tanya saya. Saya nak jawab !

Tapi You jawab sama. Sama-sama kita duduk atas stage ...... semua TV duduk depan tu dan broadcast bagi seluruh negara .....

( kedengaran suara penonton menyebut nama cikgu Bard ) itu Kucing kurap daripada PKR ni ..... bagi tahu kepada dia, saya tak jawab soalan Kucing Kurap.


Nah.... cabaran terbuka buat Najib ! Daripada mengupah orang mengungkit segala dan menyebarkan fitnah kisah silam Tun adalah lebih baik untuk SEMUA RAKYAT jika kedua Tun Mahathir dan Najib selesaikan di atas pentas sama di depan rakyat.

Najib boleh ungkit balik segala dakwaan yang dilemparkan terhadap Tun dan Tun akan jawab satu persatu dan waktu sama Tun akan soal Najib segala persoalan yang Tun duk sebut selama ini dan Najib kena jawab juga .... semuanya di depan rakyat.

ADA BERANI ?

Sumber : Din Turtle
Share on Google Plus

About Marke Pen

    Blogger Comment
    Facebook Comment