4 Sebab Dato' Siti Nurhaliza Disayangi Ramai Yang Anda Tidak Tahu



Datin Seri Dato' Siti Nurhaliza binti Tarudin yang merupakan seorang penyanyi terkenal telah memulakan kerjaya seusia 16 tahun selepas memenangi satu pertandingan nyanyian Bintang HMI 1995.

Sepanjang kerjaya beliau dalam dunia hiburan, beliau telah memenangi pelbagai anugerah dari dalam dan juga luar negara. Beliau juga telah digelar sebagai Voice of Asia selepas memenangi Grand Prix Champion pada pertandingan nyanyian Voice of Asia di Almaty, Kazakhstan pada tahun 2002.

Penyanyi yang cantik ini mempunyai beribu – ribu peminat setia yang juga menjadi salah satu faktor kejayaan beliau.

Sempena minggu Siti Nurhaliza di MLP News, kami telah berkongsi 4 sebab kenapa Siti digemari ramai.

Bakat yang hebat


Kita semua tahu bahawa Dato’ Siti Nurhaliza merupakan seorang yang diberkati dengan bakat yang hebat. Siapa tidak suka suka Siti menyanyi? Hampir semua lagu Siti berjaya menarik hati pendengar dan kegemilangan bukan sahaja di negara kita malah juga di luar negara.

Rajin dan tidak berputus asa


Siti membuktikan bahawa kejayaan seseorang tidak hanya bergantung kepada pendidikan yang tinggi. Walaupun Siti tidak memperoleh ijazah, perkara ini tidak menyebabkan beliau untuk berputus asa sebaliknya berusaha untuk mencapai sesuatu dalam kehidupannya. Kemenangan Siti dalam pertandingan Bintang HMI 1995 telah menjadi titik permulaan kerjaya seninya. Dengan usaha yang gigih, kini Siti mendapat gelaran Dato’ dan menjadi salah seorang artis terkenal di negara kita.

Berbudi bahasa


Penyanyi ini tidak pernah berhadapan dengan kontroversi. Walau dimanapun, beliau tidak pernah bersikap kurang sopan atau angkuh.

Paras rupa yang cantik



Cantik dan manis! Tak jemu kita tengok wajah Siti ini. Dengan paras rupa yang manis dan suara yang merdu, penyanyi ini berjaya menawan hati peminatnya.
Share on Google Plus

About Marke Pen

    Blogger Comment
    Facebook Comment