5 Perkara Wanita Impikan Dari Seorang Lelaki




Ramai lelaki tidak tahu bahawa dalam perhubungan, ada perkara yang wanita inginkan dari pasangannya. Kaum adam, perlu lakukan sesuatu untuk memenuhi apa yang kaum hawa inginkan. Andai tidak, anda boleh ucapkan selamat tinggal alam percintaan.

1. Dilindungi
Kepada lelaki, bila wanita rapat sikit dengan anda, jangan anggap dia nak bersetubuh dengan anda sebaliknya wanita ingin dilindungi. Wanita rasa selamat bila berdampingi dengan orang yang disayangi.

2. Wangi
Jangan anggap bau ketiak anda selalu seksi. Adakalanya bau yang terhasil dari anda wahai lelaki merimaskan pasangan anda. Kenakan sedikit wangian sebelum keluar agar hubungan anda sentiasa nyaman. Kalau rasa badan cepat berpeluh, elakkan pergi ketempat panas.

3. Kejutan
Wanita memang suka kejutan. Kejutan yang macam mana, itu terpulang kepada kreativiti lelaki itu sendiri. Sebelum buat kejutan, terlebih dahulu kaji pasangan anda samada dia suka berada dikhalayak ramai atau tidak. Jangan nanti dia beranggapan bahawa anda bukan beri kejutan sebaliknya memalukan.

Image result for loving couple

4. Telus
Impian bagi setiap pasangan adalah tiada rahsia yang hendak disembunyikan. Wahai lelaki, andai pasangan anda menyoal, jawablah dengan jujur walaupun pahit. Wanita sangat sayang lelaki yang jujur.

5. Badan Ideal
Lelaki yang buncit gemok selekeh tu, cuba tanamkan azam untuk memiliki badan ideal. Paling kurang mempunyai susuk tubuh menarik. Jangan sampai anda dikecewakan hanya sebab bentuk fizikal yang mengecewakan anda sendiri dan pasangan anda.


Share on Google Plus

About Marke Pen

    Blogger Comment
    Facebook Comment